top of page
know4.jpg

D2K: At The Fish Eye

Imię, Tytuł

Dying 2 Know: At The Fish Eye” to seria filmów online promujących najnowszą produkcję Techland - Dying Light 2 Stay Human. W specjalnie zaprojektowanej scenografii inspirowanej grą, powstają filmy ukazujące wyzwania w grze, opisujące prace nad różnymi elementami DL2 oraz zapowiadające atrakcyjne konkursy dla graczy. 

Gatunek: show online / reklama

Czas trwania: 3—10 minut

Produkcja: Polska 

Rok produkcji: 2022

 

Reżyseria: Martyna Majewska

Autor zdjęć: Jakub Klawikowski, Przemysław Sitek

Producent: Dorota Schleiss

Kierownik produkcji: Aleksander Złotorawski

Klient: TECHLAND

Stwórz z nami film, który opowie Twoją historię, przedstawi usługi lub produkt i skutecznie dotrze do Twoich klientów!

bottom of page