Chodź, opowiemy Ci jak to zrobiliśmy.
Jaki był nasz cel?
Naszym zadaniem było ukazanie w jubileuszowym spocie różnych inwestycji marki LOKUM powstałych w kilku miastach na przestrzeni 20 lat.
Jakie wyzwania mieliśmy przed sobą?
-
Chcieliśmy wiarygodnie przedstawić kilka różnych historii mieszkańców - inną dla każdej lokacji.
-
Większość ujęć miała być kręcona w plenerze więc musieliśmy dostosować plan pracy do zmieniających się warunków pogodowych.
-
Praca z małymi aktorami, mimo że niezwykle satysfakcjonująca ze względu na szczerość ich emocji, potrafi być również wymagająca.
Jak osiągnęliśmy nasz cel?
Działania:
-
Podczas cyklu spotkań omówiliśmy wyzwania i cele biznesowe klienta.
-
Stworzyliśmy kilka koncepcji, a następnie scenariusz filmu.
-
Przeprowadziliśmy casting aktorski i skrupulatną dokumentację, aby dobrze poznać wszystkie lokacje.
-
Zrealizowaliśmy łącznie 5 dni zdjęciowych w 3 miastach.
Idea kreatywna
-
Kamera jest w ciągłym ruchu. Towarzyszymy mieszkańcom w ich działaniach, skupiając się na emocjach i budowaniu relacji.
-
Inwestycje Lokum są tłem, fundamentem, przestrzenią, w której bohaterowie odkrywają radość i spełnienie.
-
Chcemy pokazać różnorodność - w architekturze, w sposobach spędzania wolnego czasu, w przekroju społecznym bohaterów.
Idealne wykończenie
W postprodukcji szczególną uwagę poświęciliśmy dopracowaniu wcześniej zaplanowanych przejść, dobraniu idealnej muzyki i subtelnemu udźwiękowieniu każdej sceny.