top of page
know4.jpg
Sequence 012294
Sequence 010663
Sequence 011251
Sequence 012060
Sequence 010559
Sequence 012447
Chodź, opowiemy Ci jak to zrobiliśmy.

Jaki był nasz cel?

 

Naszym zadaniem było ukazanie w jubileuszowym spocie różnych inwestycji marki LOKUM powstałych w kilku miastach na przestrzeni 20 lat.

Jakie wyzwania mieliśmy przed sobą?

 

  • Chcieliśmy wiarygodnie przedstawić kilka różnych historii mieszkańców - inną dla każdej lokacji.

 

  • Większość ujęć miała być kręcona w plenerze więc musieliśmy dostosować plan pracy do zmieniających się warunków pogodowych.

 

  • Praca z małymi aktorami, mimo że niezwykle satysfakcjonująca ze względu na szczerość ich emocji, potrafi być również wymagająca.

Jak osiągnęliśmy nasz cel?​

Działania:

  • Podczas cyklu spotkań omówiliśmy wyzwania i cele biznesowe klienta.

  • Stworzyliśmy kilka koncepcji, a następnie scenariusz filmu.

 

  • Przeprowadziliśmy casting aktorski i skrupulatną dokumentację, aby dobrze poznać wszystkie lokacje.

  • Zrealizowaliśmy łącznie 5 dni zdjęciowych w 3 miastach.

Idea kreatywna

  • Kamera jest w ciągłym ruchu. Towarzyszymy mieszkańcom w ich działaniach, skupiając się na emocjach i budowaniu relacji.

  • Inwestycje Lokum są tłem, fundamentem, przestrzenią, w której bohaterowie odkrywają radość i spełnienie.

  • Chcemy pokazać różnorodność - w architekturze, w sposobach spędzania wolnego czasu, w przekroju społecznym bohaterów.

Idealne wykończenie

 

​W postprodukcji szczególną uwagę poświęciliśmy dopracowaniu wcześniej zaplanowanych przejść,  dobraniu idealnej muzyki i subtelnemu udźwiękowieniu każdej sceny​.

Stwórz z nami film, który opowie Twoją historię, przedstawi usługi lub produkt i skutecznie dotrze do Twoich klientów!

bottom of page